Thursday, June 4, 2015

මගේ පුතු මැරුණෙ නෑ...

'වාර්තාගත කිරීමේ දෝෂයක් විනා කිසිසේත් දරුවන් මාරු කිරීමක් සිදු වී නෑ' - රෝහල් අධ්‍යක්ෂ කියයි... -පුවතක්


අම්මෙකුට තමයි ඒ කිරි සුවඳ හරි පුරුදු
මිසී නෝනට ඉතිං මොකට මං කියනවද
හරි ම කිරි බරයි තව මගේ මේ තන දෙක ම
නෝනට ඉතිං කෝම ඒක ගැන දැනෙනවද...

ලොකු දූට තනියි අැති කියල අපෙ මහත්තය
අායෙ ගල් විහාරෙට බාරයක් ගැටගැහුව
පස්සෙ පහු සතියෙ හිට පාන්දර හැමදා ම
මගේ බඩ පෙරළ ගෙන චණ්ඩි කොලුවෙක් නැටුව...

අනේ.... මගෙ පපුව වාවන්නෑ නෝනා....

ඩියුටි යනකොට අනේ ළමයි කොහෙ හදන්ටද
කිය කියා කිය කියා නෝනෙ කෑගාන්නැති
දහදොලොස් පාරක් ම බඩ හේදු හන්දාම
නෝනට ඉතිං අායෙ දොළදුක් නැතුව වෙන්ටැ...

නෝනෙ හරි හදිස්සියෙ පෝරමෙ ලිවු හන්දා
පුතා ගැන විස්තරේ අනේ වරදින්ට අැති
හා කමක් නෑ නෝනෙ අපි ඉතිං මොක්කුන්ද
අපිට වාගෙයැ ඉතිං නෝනලට වැඩ මට...

මගේ මැටි ගොන්කමට හිතෙන මේ හිතිවිල්ල
වැරදි නං දාස්වර මට සමාවක් දෙන්ට.

නෝනෙ මගෙ රන්කැටිය
තාම ඉන්නව නේද
හීනෙනුත් මට අැහෙන සද්දෙ පැටියගෙ නේද
ඔය වාර්තාඔලට අහුවෙන්නෙ නැතුවාට

තනේ කිරි හිඳුන්නැති රහස ඒකයි නේද....

1 comment:

  1. I dont know about is it a news or not.. but so heart touching ...

    ReplyDelete